Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

..Follow και στα Μούτρα σου!

Έχεις twitter ωρέ??? όοοοοοοοοοοοοχι! Μα που ζεις?????

Αη ξεκουβάλα και φτιάξε ένα! τι Ciao, Ok και Espresso....εδώ μαθαίνεις τα κουστομπολιά της ελληνικής showbiz πιο γρήγορα και άμεσα! Το yupi.gr λέει πλέον αναρτεί θέματα από το twitter και συ βρε ακοινώνητε δεν έχεις? τσ!τσ!τσ! Κατάντια.... :)

Εγώ προσωπικά άμα δεν μάθω πότε πάει να χέσει (μετά συγχωρήσεως) η Ελεονόρα Μελέτη και τι γνώμη έχει ο Θέμης Γεωργαντάς για αυτό που βλέπω στην tv, δεν μπορώ! Άμα δεν αρέσει στον Θέμη αλλάζω κανάλι! Πάω wc μόνο όταν πάει η Ελεονόρα, έχω καλή μέρα μόνο όταν μου την λέει ο Sakis και πάω σε συναυλία μόνο αν μου το πει η Σίσσυ Χρηστίδου..... Για να πάω για ύπνο δε.... άστο! περιμένω καρτερικά ένα καληνύχτα από τον Ηλία Ψινάκη και την ευχή του Ιησού Χριστού! (μη γελάς ρε αντίχριστε! του μιλάω συχνά σε λέω!)

Αγαπητά μέλη της ελληνικής showbiz, επειδή ίσως να ακολουθώ κανα δυο από εσας, δεν σημαίνει ότι σας θαυμάζω κιόλα... απλά με κάνετε και γελάω! άμα ξαναδώ όμως μηνυματάκια που αρχίζουν με "Αγαπητοί μου followers..." θα χεστούμε.... έστω και αν σπάω πλάκα μαζί σου, εσύ να μου φέρεσαι καλύτερα...

Η αντιπαθητική follower σου :)

PS. Πέρα από την πλάκα, υπάρχουν και νορμάλ άνθρωποι στο Timeline (μη βλέπεις εμένα).. στο χέρι σου είναι να τους βρεις ;) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ