Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Εγώ τώρα έκανα διακοπές????

...Χθες ήταν η πρώτη μέρα στην δουλειά, καθόλου χαλαρή και με καθόλου όρεξη....
Όλοι κλασικά ρωτάνε "Που πήγες?", "Πως πέρασες?".......

Χάλια! με λίγες καλές στιγμές θα έλεγα, μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού και περισσεύουν κιόλα! Είδα φίλους που ήθελα να δω, άλλοι δεν μπόρεσαν (all time classic), άλλοι το ξέχασαν κτλ κτλ... δεν θα σταθώ εκεί, εξάλλου πάντα όλοι θέλουν να σε δουν, να πιουν ένα καφέ μαζί σου, γιατί τους έλειψες, αλλά στην πράξη πάντα είναι αλλιώς...

Τι φανταστικό συνέβη όσο ήμουν "διακοπές"... δεν είχαμε πωλήτρια στο μαγαζί,. χάλασε το αμάξι μου, αρρώστησε η μαμά μου.... ε νισάφι! Θα χρειαστώ αναρρωτική να ηρεμήσω... έυτυχως δεν έχω φρικάρει... ακόμη!

Τελικά είναι γεγονός.. όταν θες κάτι πολύ.... άστο ξέχνατο!... θα πάει...μαμιώντας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ