Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

...οι Φίλοι...

..Μετά από μια σχετική συζήτηση που έκανα που με έναν φίλο μου το Σαββατοκύριακο συνειδητοποίησα ότι τελικά δύσκολα κάποιος μπορεί να δώσει τον ορισμό της φιλίας (πόσο μάλλον να την κρατήσει και να την αναπτύξει)! Είναι μία σχέση ζωής, ένας μαγικός δεσμός μεταξύ ανθρώπων που μας κάνει να γελάμε, καμιά φορά ακόμη και να κλαίμε,, να νιώθουμε πληρότητα και ευτυχία. Οι φίλοι μας είναι για μας οι μικροί μας ήρωες! Όλοι έχουμε ανάγκη από τέτοιους μικρούς ήρωες στη ζωή μας γιατί είμαστε όντα κοινωνικά, ποιος μπορεί να ζήσεις χωρίς φίλους?! Είναι γεγονός πως η φιλία όπως και κάθε αξία σήμερα περνάει κρίση και είναι ρε γαμώτη ίσως μια περίοδος που την έχουμε ανάγκη τόσο πολύ...

Θα προσπαθήσω να προσεγγίσω με τα δικά μου μάτια την φιλία, που ίσως να είναι μια εντελώς λάθος προσέγγιση γιατί σε πολλά πράγματα είμαι αρκετά απόλυτο ον.. για αυτό άλλωστε έχω διώξει πολλούς από κοντά μου και είμαι σίγουρη πως θα συνεχίσω να το κάνω, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.. 

Διάβασα πως φιλία είναι το ουσιαστικό του ρήματος φιλώ που σημαίνει αγαπώ. Φιλία λοιπόν είναι Αγάπη και φίλοις να βοηθούμε τους φίλους, αυτούς που αγαπάμε δηλαδή... μάλιστα! άρα φίλος είναι αυτός που σε αγαπά όπως και να σαι, όπου και να σαι, που είσαι μια προτεραιότητα του (αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ζήσει και την δική του ανεξάρτητη ζωή), όμως είναι αυτός που νιώθει ότι δεν είσαι καλά, αυτός που δεν χρειάζεται να βγάλεις "κραυγή αγωνίας" για να τον δεις, αυτός που θα ζητήσει να σε δει γιατί το έχει ανάγκη ή ακόμη επειδή... έτσι! 

Ίσως τελικά είναι ποιο εύκολο να πεις τι δεν είναι φίλος γιατί στην τελική όλα είναι σχετικά... ας το πάμε από την ανάποδη λοιπόν... Φίλος δεν είναι αυτός που σε φθονεί! Φίλος δεν είναι αυτός που σε ξεχνά όταν περνάς τις πιο δύσκολες στιγμές σου, αυτός που δεν βάζει το μανικιούρ ή το γυμναστήριο πάνω από σένα, αυτός που δεν σε "γειώνει" κάθε φορά που του ζητάς να βγείτε!.. γιατί όταν ο πραγματικός σου φίλος σου ζητάει να βγείτε κάτι τρέχει, σε έχει ανάγκη...


Ο καθένας μας όμως έχει τις προτεραιότητες του... η ζωή μας τρέχει και κάποιες φορές ούτε εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να τις προλάβουμε, πόσο μάλιστα οι φίλοι μας... ίσως να είμαι απόλυτη στις απόψεις μου, ίσως γιατί έχω προικιστεί με δύο πραγματικούς φίλους και θα παραμείνω αισιόδοξη έτσι απλά για να σας χρυσώσω το χάπι... εεεε.. να  μην σας απογοητεύσω εννοώ.. Θυμήσου πως ο αληθινός φίλος είναι σαν τον ήλιο... ζωτικής σημασίας για σένα... Θυμήσου όμως πως και ο ήλιος χάνεται για λίγο, αλλά είναι πάντα εκεί, έτοιμος να ανατείλει και πάλι... ζεστός και ευεργετικός για να μας σκορπίσει ζωή, χαρά, ελπίδα και αισιοδοξία.... για αυτό λοιπόν... περίμενε τον στην γωνία...


2 σχόλια:

  1. Κατ' αρχην ωραιο αρθρο!!
    Η ερωτηση μου: Εισαι εσυ φιλη μου που βαζεις τον ευατο σου πανω απο το γυμναστηριο μου ή την εξοδο μου;

    Δ9

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tricky question but I damn like it ;)
    ..δεν βάζεις τίποτα πάνω από εσένα σε καμία περίπτωση.. όμως όταν ο άλλος "φωνάζει" για να βρεθείτε μπορείς να κανονίσεις τις υποχρεώσεις σου κάπως αλλιώς ώστε να χωρέσει και ο φίλος σου! Η ζωή για μένα δεν είναι όλα ή τίποτα.. πάντα υπάρχει χώρος κ χρόνος για κατι που αγαπαάς.. αρκεί να υπάρχει θέληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να δω τι θα πεις... :Ρ