Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Ντολμάς να το.... φας?


..προφανώς και δεν είναι blog μαγειρικής αυτό και προφανώς το παρακάτω δεν είναι "συνταγή" είναι ένα εύρημα μέσα στην βαρεμάρα μου και στην ανάγκη μου να φάω το Cottage Cheese!
..."Λαχανοντολμάδες" λοιπόν με "ελληνικό" cottage cheese... πίστεψε με, είναι πολύ καλύτερο από όσο ακούγεται και πολύ απλό!

όλα όσα χρειάζεσαι είναι ένα κουτάκι cottage cheese με γεύση πιπέρια - ελιά, εξού και το... ελληνικό και λίγα φύλλα λάχανο!







Βγάλε τα φύλλα από το λάχανο, ζεμάτησε τα αρκετά και είναι έτοιμα για.... τύλιγμα...







Βάλε μια κουταλιά cottage cheese σε κάθε λαχανόφυλλο, τύλιξε τα....






και... βουαλά!


μετά δεν θέλει άλλο μαγείρεμα (για αυτό και είπα να να ζεματήσουμε καλά τα φυλλα ;) ) προαιρετικά, βάλε από πάνω λίγη πάπρικα... αλάτι κατά την γνώμη μου δεν χρειάζεται να βάλεις μιας και είναι αλμυρό το cottage ήδη λόγω της ελιάς...

Καλή μου όρεξη λοιπόν...

Υ.Γ. Πές το και φαγητό της Τεμπέλας, δεν θα παρεξηγηθώ :)

4 σχόλια:

  1. Πλάκα με κάνεις;; Δεν ντολμάς να αντισταθείς!!!Ένα ένα να βγαίνουν τα ταλέντα στη φόρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nιαι παραδόξως βγήκε πολύ καλό... ;)
    τι θες να σου μαγειρέψω??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οτιδήποτε περιλαμβάνει μπεσαμέλ, λιωμένα κασέρια και μανιτάρια...Άντε να δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμμμ! σιγά! κατέθεσα δημόσια την πρόταση μου στο Twitter

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να δω τι θα πεις... :Ρ