Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

..Η αγκαλιά μου ακόμα υπάρχει...

..το ότι τα μουσικά μου γούστα είναι ό,τι να ναι λίγο πολύ το ξέρετε νομίζω πλέον... από metal και rock, το γυρνάμε στις μπαλάντες, στο pop... ακόμη και στον Μαρτάκη...(μην το σχολιάσεις αυτό plz)...


Άκουσα χθες τυχαία ένα τραγούδι με πολύ όμορφο στίχο (για μένα) και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας... δώστε μια ευκαιρία στον στίχο του και μην κολλήσετε στον τραγουδιστή...


Υπάρχει ένα μέρος να κρυφτείς
ο κόσμος όλος αν σε κυνηγήσει
υπάρχει ένα μέρος να σκεφτείς
σαν πρώτη και σαν τελευταία λύση

Η αγκαλιά μου ακόμα υπάρχει
ό,τι καιρό στην καρδιά σου και να' χει
στην αγκαλιά μου υπάρχει ακόμα
ένα μυαλό, μια καρδιά και ένα σώμα

Η αγκαλιά μου ακόμα υπάρχει
ό,τι καιρό στην καρδιά σου και να' χει
στην αγκαλιά μου υπάρχει ακόμα
ένα μυαλό, μια καρδιά και ένα σώμα

Υπάρχει ένα μέρος να σταθείς
μια δύσκολη στιγμή σου να ανασάνεις
Μια ζωή μαζί του να δεθείς
και μακριά του βήμα να μην κάνεις

Η αγκαλιά μου ακόμα υπάρχει
ό,τι καιρό στην καρδιά σου και να' χει
στην αγκαλιά μου υπάρχει ακόμα
ένα μυαλό, μια καρδιά και ένα σώμα

Η αγκαλιά μου ακόμα υπάρχει
ό,τι καιρό στην καρδιά σου και να' χει
στην αγκαλιά μου υπάρχει ακόμα
ένα μυαλό, μια καρδιά και ένα σώμα

Υπάρχει ένα μέρος μυστικό
για όλα αυτά που θα' θελες να κρύψεις
για σένα μέρος αποκλειστικό
κομμάτι της χαράς σου και της θλίψης

Η αγκαλιά μου ακόμα υπάρχει
ό,τι καιρό στην καρδιά σου και να' χει
στην αγκαλιά μου υπάρχει ακόμα
ένα μυαλό, μια καρδιά και ένα σώμα


Αν με ρωτήσεις είναι πολύ όμορφο να έχεις κάποιον να το πεις, ίσως ομορφότερο από το να στο πουν.. Τις δικές μου αγκαλιές τις μοιράζομαι δύσκολα αλλά κάποιες είναι σίγουρα reserve...

Εύχομαι όλους μας να μας περιμένει κάπου μια αγκαλιά...no matter what... έτσι απλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ