Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Ζωή είναι ό,τι συμβαίνει ενώ κάνεις σχέδια..

"Ζωή είναι ό,τι συμβαίνει ενώ κάνεις σχέδια" είπε και ο John Lennon... και μάλλον έχε δίκιο... ανεξάρτητα τι σχέδια κάνεις εσύ, η ζωή κάνει τα δικά της...

Πολλές φορές αναλωνόμαστε κάνοντας σχέδια, θα πάω εδώ, μετά θα κάνω αυτό... και τελικά? Τελικά μάλλον τίποτα δεν θα γίνει από όλα αυτά γιατί ως γνωστόν "όταν εσύ κάνεις σχέδια ο θεός γελάει" μαζί και κάποιοι άλλοι γνωστοί μου θα συμπληρώσω... "όταν εμείς κάνουμε σχέδια'' στο τέλος του σχεδίου μας υπάρχει  η υπογραφή μας που πολλές φορές καταλήγει να είναι το μεγάλο "ΕΓΩ" μας..  καμιά φορά ίσως και εμείς οι ίδιοι να μην ξέρουμε τι είναι καλό για μας ενώ κάνουμε τα σχέδια μας..

Τόσο καιρό σχεδιάζω κάτι που το βλέπω ξαφνικά να απομακρύνεται και στη θέση του να μπαίνει μια νέα πραγματικότητα! Σε αυτή τη περίπτωση τι πρέπει να κάνεις? Να μείνεις πιστός στο "σχέδιο" ή να αρπάξεις τα νέα δεδομένα, ίσως και τη νέα ευκαιρία από τα μαλλιά και να προχωρήσεις με αυτά... Ο καθένας προχωράει με ό,τι έχει θα μου πεις... ναι αλλά και το σχέδιο.... ΔΙΚΟ ΜΟΥ είναι... και έτσι μπαίνεις στο τριπάκι να σκέφτεσαι τι και πως και γιατί και ίσως καταλήξεις να χάσεις το τρένο... και δεν μπορώ να σου ευχηθώ ότι θα περάσει και δεύτερο....

Κακά τα ψέματα, άνθρωποι είμαστε έχουμε και μεις σχέδια και στόχους, δεν μπορούμε (τουλάχιστον εγώ) να ζούμε μια "χύμα" ζωή... απλά ίσως πρέπει να έχουμε μέτρο και να ζούμε το σήμερα με μια βλέψη προς το αύριο.. και πάντα να έχουμε backup plan ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ