Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

...Mαγκιά μου!

...Η σημερινή μέρα 1/12/2011 είναι μια μέρα που θα τη θυμόμαστε όλοι οι ΠAOKτσήδες και τα μάτια μας θα γίνονται υγρά, το χαμόγελο θα είναι τεράστιο αλλά θα έχουμε και πίκρα γιατί κυρίως δεν καταφέραμε να είμαστε και μεις εκεί!  Είναι μια μέρα που γράψαμε ίστορια, είναι μια μέρα που δεν φθάνουν οι λέξεις για να την περιγράψεις!

Δεν θα σταθώ στον χασάπη (κυριολεκτικά) διαιτητή, τον στόλισα χθες και δεν θέλω να γεμίσω χωλή πλέον, ευτυχώς ο Θεός ήταν με το δίκιο... Όταν το 9 έβαλε το πρώτο γκολ, έσπασα ένα ποτήρι.. με το 2ο γκολ του Κλάους το γύρισα από μπύρα σε ουίσκυ... με την αποβολή του Σταφυλίδη και το πέναλτι της Τότεναμ απλά πάγωσα, έκανα 5 λεπτά να συνέλθω... και μετά άρχισε το θρίλερ... θα έπρεπε να έχω συνηθίσει τόσα χρόνια να μου προσφέρει η ομάδα μου αυτές τις "συγκινήσεις" αλλά κάθε φορά είναι μια νέα φορά, κάθε ματς είναι ένα άλλο ματς! Το μόνο που μένει ίδιο και μεγαλώνει είναι η λατρεία μου για αυτή την ομάδα!

Για πολλούς είμαι μια γραφική Σαλονικιά, μπορεί και να μαι... Η αίσθηση του να μπαίνεις στο γραφείο και να σου δίνουν το χέρι και να σου λένε Μπράβο για την ομάδα σου, άνθρωποι που υποστηρίζουν άλλη ομάδα ή δεν είναι καν φίλοι σου, δεν συγκρίνεται με τίποτα! Και σήμερα αυτό έζησα! Η όμαδα μας μας έβγαλε έστω και για λίγο απο τη μιζέρια μας! Ο ΠΑΟΚ για μένα δεν είναι απλά μια ομάδα, δεν είναι η κούπα στο γραφείο μου, δεν είναι η τσάντα μου, δεν είναι το διαρκείας μου, είναι κομμάτι της ζωής μου και της οικογένειας μου!  Για κάποιον που δεν είναι ΠΑΟΚ ίσως όλο αυτό να είναι μια υπερβολή που συχνά τον κουράζει, την θεωρεί γραφική αλλά σίγουρα κάπου μέσα του την θαυμάζει και την "ζηλεύει"!

Είσαι σίγουρη ότι ήμουν ΠΑΟΚ πριν καν σκάσω μύτη τον Σεπτέμβρη του '84 στο Ιπποκράτειο... Δεν εξηγείται αλλιώς! Είμαι τυχερή που μεγάλωσα σε μια υγιή άκρως ΠΑΟΚτσίδικη οικογένεια που στήνει γλέντια στις επιτυχίες της ομάδας της, σέβεται και λατρεύει το Δικέφαλο αλλά πάντα δείχνει σεβασμό στον αντίπαλο... Ευχαριστώ το πατέρα μου που με έκαναν τρελό αλλά Υγειές ΠΑΟΚΙ!

Μαγκιά μου που είμαι ΠΑΟΚ, το χαίρομαι! Να με χαίρεσαι και να με φοβάσαι ε ;)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ