Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

περίπου... Μελομακάρονα!

Έφτασε ο καιρός, είμαστε μια ανάσα πριν τις γιορτές και όλοι σχεδόν έκαναν γλυκά και δώστου φωτογραφίες με μελομακάρονα και κουραμπιέδες και να οι διπλές και πάρε πάλι ένα μελομακάρονο!... ααααα! Θα κάνω και γω φέτος!.... είπα... και το έκανα! ..περίπου δηλαδή..

Αφού συγκέντρωσα καμιά 10αριά διαφορετικές συνταγές, έκανα μία και γω σαν μικρό παιδί που είμαι... τα υλικά της αρκετά απλά...

• 2 κούπες (250γρ) ελαιόλαδο ή 1 ελαιόλαδο και 1 ηλιέλαιο --> ελαιόλαδο check!
• 1 κούπα ζάχαρη --> check!
• 1/2 κούπα χυμό πορτοκάλι --> check!
• 1/2 κούπα κονιάκ  --> εχμμμμμ.... δεν έχω! Έβαλα Frangelico ;)
• 1 κουτ. γλυκ. μπέικιν πάουντερ --> check!
• 1 κουτ. γλυκ. σόδα --> εμ... εμ... δεν ανοίγει το παλιόΚουτο! α καλά, θα βάλω λίγο μπέικιν ακόμη :P
• 1 κουτ. γλυκ. ξύσμα πορτοκαλιού & λεμονιού --> μανταρίνι????
• 1 κουτ. γλυκ. τριμμένη κανέλλα και γαρύφαλλο --> check!
• 1/2 - 3/4 της κούπας σιμιγδάλι χοντρό --> check!
• 1 κιλό αλεύρι --> check!
• 300 γρ. καρυδόψιχα χοντροκοπανισμένη --> check

και για το σιρόπι...
• 2 κούπες ζάχαρη --> check!
• 2 κούπες νερό --> check!
• 2 κούπες μέλι --> check!
• 1/2 πορτοκάλι --> μανταρίνι είπαμε!
• 1 ξύλο κανέλας  --> σκόνη έχουμε :)


και ξεκίνησα και γω, έβαλα τα υλικά μου και έπλασα τη ζύμη μου...







πήρα τα κουπάτ μου και δώστου, ένα ένα τα μελομακαρονάκια έσκαγαν μύτη!







τα έψησα για κανά 20λεπτό και τα άφησα να κρυώσουν για να ρίξω το καυτό σιρόπι.... ε εκεί ξεκίνησε ο Γολγοθάς μου! τα άφησα όλο το βράδυ μέσα στο σιρόπι και το πρωί ήταν κάτι σαν μπισκοτάκια με λίγο σιρόπι...





Ε όχι! κάτι πρέπει να κάνω σκέφτηκα κάπως να το σώσω... και έπαιξα το τελευταίο μου χαρτί... ξαναέκανα σιρόπι και έκανα πάλι την διαδικασία και..... βουαλά! μελωμένα όσο ποτέ και νόστιμα τελικά...


Ντάξει δεν είναι ακριβώς και μελομακάρονα.. με τον συμβατικό τρόπο...
Δεν σου έμαθε η μαμά σου να μην κρίνεις από την εμφάνιση?!


Καλές γιορτές να έχουμε! Και του χρόνου :)

2 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές, μικιό, κανείς δε γεννήθηκε ειδικός! Και του χρόνου, να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Βασίλη μου!
    Να μαστε καλά και του χρόνου θα κάνουμε πρώτα μια φουρνιά μαζί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να δω τι θα πεις... :Ρ