Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Θέλω άδεια λέμε!!!!

..είναι που πλησιάζουν οι γιορτές, μεταξύ μας δεν με απασχολεί ιδιαίτερα απλά θα μαι με την οικογένεια μου και αυτό έχει σημασία, είναι η κούραση, κυρίως η ψυχολογική και είναι και τα νεύρα μου που έχουν γίνει κορδελάκια σε όλα τα χρώμα του ουράνιου τόξου και τώρα θέλω όσο ποτέ άλλοτε ΑΔΕΙΑ!

Δεν με νοίαζει να πάω κάπου ή να κάνω κάτι (εξάλλου λεφτά δεν υπάρχουν) θέλω απλά να φύγω από εδώ! Δεν θέλω να κάτσω σπίτι μου να σαπίσω και να κοιμηθώ, θέλω απλά να φύγω από αυτό.. μακρυά! Να κλείσω και το BlackBerry και γειαααα σαςςςςςςςςς!

Είναι στιγμές νιώθω ότι δε θέλω να δω κανέναν σας , να μη μιλήσω σε κανέναν αν γίνεται. Να κάνω διαφορετικά πράγματα από το συνηθισμένο μου,  μήπως και ηρεμήσω λιγάκι. Νιώθω μια αφόρητη, τρομακτική θα έλεγα πίεση για πολλούς και διάφορους λόγους που μάλλον δεν χρειάζεται να αναλύσω τώρα! Έχω φτάσει σε σημείο να με καταπιέζω μέχρι αηδίας! Πώς τα καταφέρνω κάθε φορά που εμφανίζονται προβλήματα να τα φορτώνω όλα πάνω μου? Λες και εγώ φταίω για όλα!... τέλος πάντων αυτό είναι άλλο θέμα!

Φαντάσου ότι έχω ζητήσει άδεια εδώ και 1,5 μήνα και ακόμη δεν ξέρω αν θα την πάρω και πότε.. δεν έχω χειρότερο! Όχι ότι θα κανόνιζα κάτι τρελό, απλά θες και συ σαν άνθρωπος να κανονίσεις.. μεταξύ μας και μόνο το 4,5 ώρες ταξίδι μου για Σαλονίκη το βράδυ είναι τέλειο αγχολυτικό! ..μη μου πεις ότι μόνο εγώ θέλω σαν τρελή άδεια γιατί δεν θα σε πιστέψω! Έχω φτάσει σε σημείο να τραγουδάω σαν το αυτιστικό στο lunch break,  να μιλάω για την δουλειά μου 24/7 (και όχι επειδή μου αρέσει όπως παλιότερα) και να γκρινιάζω που δεν μου λένε καλημέρα, για τα ξινά μούτρα της απέναντι που καθόλου δεν χωνεύω αλλά 2 χρόνια τώρα την είχα γραμμένη…

Δεν είμαι καλά σε λέω! Θέλω άδεια επειγόντως..  Να πάω σε ένα βουνό να χαλαρώσω.. εγώ και οι λύκοι μου παρέα… ορίστε μας!


Υ.Γ.  και μην διανοηθεί κανείς από το γραφείο να με πάρει τηλέφωνο όπως σε όλες τις προηγούμενες άδειες μου γιατί θα πυρποληθώ! ..έβαλα και μέσον τον Μεγάλο όπως βλέπεις ;)

2 σχόλια:

  1. απτο να σε λέω διάφορα απλά θα σε ευχηθώ να την πάρεις και να περάσεις καλά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ :) Να σαι καλά! και συ να περάσεις όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να δω τι θα πεις... :Ρ