Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

...Σωτήρια μέρα 23/12

..και ναι επιτέλους αύριο ξημερώνει η Σωτήρια για μένα μέρα 23/12/2011... παίρνω άδεια σε λέω! :)

Κανονίσαμε τις λεπτομέρειες στο γραφείο, οι βαλίτσες... ε δεν είναι έτοιμες, αλλά εγώ είμαι έτοιμη! :) Ετοιμάζω ταξίδι, μοναχά για πάρτη μου... τελείως αυτή τη φορά!... και ας μην έχουμε λεφτά ρε αδερφέ (Αχ! Ζ' Θεσσαλονίκης σε μισώ!)... Οι διακοπές που έχω τόση ανάγκη ξεκινούν αύριο το απόγευμα, δεν θα κρατήσουν πολύ δυστυχώς αλλά σημασία έχει ότι θα φύγω από δω και θα βλέπω lap top, projects, xml, βάσεις κ όλα αυτά τα "ωραία" που με ταλαιπωρούν... ήδη ειδοποίησα ότι "τηλέφωνα δεν σηκώνω" :).. ας ελπίσουμε φέτος να το κρατήσουν αυτό...

..είμαι τόσο χαρούμενη με το χιόνι που άρχισε να πέφτει από σήμερα στα Βόρεια που ίσως να τα δω και γω όταν πάω! έχω τόσο κόσμο να δω, τόσα πράγματα να κάνω με το που θα πάω Σαλονίκη που προβλέπω να μην προλαβαίνω να τα κάνω όλα! Το σίγουρο είναι ότι θα περάσω όμορφα, με αγαπημένα άτομα και θα χαλαρώσω λιγουλάκι...

Να περάσουμε όλοι όμορφα, Καλές Γιορτές και να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε ε...

Υ.Γ. Μάνα... φτιάξε πρασόπιτα λέμε!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ