Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

...Δεν ήταν νησί......

...ήταν θεριό που κείτουνταν στη θάλασσα!
ντάξει λίγο c-λ-opy right δεν έβλαψε ποτέ (Καζαντζάκης είναι αυτός! λέτε να μου θύμωνε ποτέ?)....

Καλά φέτος που έχω πάρει το κολάι με τα νησιά (και Ικαρία και Κρήτη μεθαύριο παρακαλώ), είπα να ασχοληθώ με αυτά... βασικά όχι με όλα! τι να μου κάνει εμένα μάνα μου πλέον η Μύκονος??? (ποτέ δεν τρελάθηκα εξάλλου)... εγώ είμαι για τα άλλα τα πιο..."μεγάλα"! Μακριά από Νορβηγία να είναι γιατί σκιάχτηκα προχθές - :((( τραγικό-....

Το σκέφτηκα από δω, το σκέφτηκα από κει... που να παώ? Πάρο? μπαααααα! Δεν γουστάρω τον Πάριο! Λήμνο? μπαααααα! χώρισα με τον Ρόκκο και δεν μπορώ τις εντάσεις! Σκιάθο? ούτε! θα με κυνηγάει ο λαλάκας του star να του κάνω δηλώσεις! Ζάκυνθο? δεν γουστάρω... πολλοί αγγλοσάξονες....Κέιμαν? όχιιιιιιιι! δεν μπορώ την Jennifer! θα μου κλαίγεται πάλι για τον Brad!....το αποφάσισα λοιπόν! θα πάω....Γκαλεσντζάκ!...τι το ξαναδιαβάζεις και το ξαναδιαβάζεις.... Γκα-λεσν-τζακ!!!!! Τόσο δύσκολο πια???? :)

Επειδή σε βλέπω που δεν το χεις και είμαι σίγουρη ότι ετοιμάζεσαι να το Googlάρεις..... Περίμενε! ένα θα σου πω.. είναι το ιδανικό νησί για μένα... τέτοιο αγαπησιάρικο και καλοπροαίρετο άτομο που αλλού θα μπορούσε να πάει πέρα από το "Νησί της Αγάπης"? (μην με παραλληλίσεις με τα Αρκουδάκια της Αγάπης!).. είπαμε της Αγάπης είναι (λόγω σχήματος... καρδιάς) άρα εκεί δεν χωράνε κακίες! Ξέχνα και την κυτταρήτιδα σου λέω! εκεί την αγαπάς! χαχα!

Το νησί έχει σχήμα καρδιάς και είναι στην Κροατία (αααα ρε Γιουγκοσλαβία! τα καλύτερα χάσαμε!)..λέει ήταν τόσο κοιμισμένοι που είχαν την υποψία για το σχήμα του αλλά το σιγούρεψαν όταν βγήκε το google maps (έλεος?)...αλλά λέει είναι ιδανικό μέρος για ερωτευμένους και νεόνυμφους! Μπααααααααααααααααααααα! Μωρέ τι μας λες?!? έτσι σου είπαν? τι ρατσισμός είναι αυτός madame? εγώ σου λέω να μην έρθεις Μύκονο? Ίμπιζα? οχι! έρχεσαι? ε τότε τι θες!??!?!... Λέω να πάω να γιορτάσω τον έρωτα μου με την......ζωή! (όπως λένε "είμαι ερωτευμένη με τη ζωή")...Πέρα από αυτό στο νησί λέει έχει πολλές συκιές....χμμμμ! αν σε πάει εκεί ο καλός σου.... πρόσεχε! οι Κροάτες είναι και ψηλοί.. μην σου ερωτευτεί το παιδί εκεί! :P επίσης λέει δεν έχει παροχές ηλεκτρισμού (αυτό ναι είναι ρομαντικό.... δεν σε βλέπει άβαφη και δεν χρειάζεται να σβήνεις το φως μην δει τα σουβλάκια στον ποπό..)


Δεν είναι super? εγώ λέω να πάρω ένα γκέι φίλο μου και να πάμε... μην πάμε τσάμπα και τα σύκα ;) ..δεν θα χει και πολύ σημασία αν θα σαι θεριό ή γοργόνα απλά θα απολαμβάνεις…..guilty free!..όλο το νησί για πάρτυ μας!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ