Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

...και την Δεύτερη μέρα.....

Είμαι στο γραφείο σήμερα από νωρίς και δεν έχω καμία όρεξη! Το παράξενο είναι ότι δεν έχω όρεξη ούτε καν να κοιμηθώ... μάλλον είμαι σε mood διακοπών και δεν το ξέρω :)
Το μισό γραφείο είναι άδειο, σκάω μύτη με την σαγιονάρα πλέον και δεν με νοιάζει και πολύ! εδώ άρχισα να φεύγω και στην ώρα μου, κάθομαι το πολύ έως 2 ώρες παραπάνω! Μη γελάς για μένα σε αυτή τη δουλειά είναι κατόρθωμα!.. σκοπεύω να το κρατήσω αυτό το συνήθειο...αν κάτσω δηλαδή! Και τελικά τι θα κάνω? Σάμπως ξέρω και γω! Μάλλον ο Ζυγός μέσα μου άρχισε να μου κάνει κόλπα, βασικά…. Θέλω να φύγω!

Σήμερα και άλλη φίλη μου έφυγε για Λονδίνο...αλλά εγώ εκεί..Αστρα-λία darling! Αν είναι να κάνεις κάτι, κάντο σωστά... Αφού θα ξενιτευτείς που θα ξενιτευτείς, τουλάχιστον πήγαινε κάπου που θα ναι σίγουρα καλά και θα φτιάξεις την ζωή σου... Μου μίλησε και ο φίλος μου ο Δημήτρης χθες και δεν είναι και πολύ ενθουσιασμένος...τουλάχιστον ακόμη...και γενικά η Αγγλία δεν είναι και το καλύτερο μου...το ψάχνω από δω, το ψάχνω από κει και δεν μου βγαίνει η Αυστραλία...διάβασε ως και 14 μήνες η visa (are you fucking crazy???????)...και άντε την πήρα μετά? τι?????????? με ένα πρόχειρο υπολογισμό για να πάω εκεί πρέπει να χω 10,000 μαζί μου (το άλλο με τον Τοτό?) οπότε τα πράματα ζορίζουν...αλλά και εδώ στην Αθήνα ζορίζουν, άσε που έχω βαρεθεί ορισμένες φάτσες εδωπέρα και περιμένω πως και πως να πω το πολυαναμενόμενο Thank you and.....Fuck you!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ