Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Κωλ-Ηττες

Φιλές υπάρχουν πολλές (λέμε τώρα)...ΝΟΥΝΟΥ όμως ένα!...παρασύρθηκα!...κολλητές όμως? Υπάρχουν?...Υπάρχουν θα πω!...έτσι γιατί είμαι αισιόδοξο άτομο και τυχερό ;) οπότε θα πω.... Αν έχει κολλητή... διάβαινε και όοοοοορμα!

ok, έχεις μια καλή φίλη αλλά να είναι η κολλητή σου? Μετά από ενδελεχή έρευνα το επιστημονικό μας κέντρο παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά μιας κολλητής! τι κάθεσαι? Πάρε χαρτί και μολύβι και σημείωνε...Με όχι τόσο μεγάλη έκπληξη το κάτοθι κείμενο θα σου θυμίσει εμένα! (ζντουφ!)

1) "Στηρίξου πάνω μου μη σταματάς...."
Η κολλητούλα σου είναι το πιο γερό σου στήριγμα! Τι κι αν είναι 20 πόντους πιο κοντή από σένα? ή 10 κιλά ελαφρύτερη από σενα?...Αντέχει σου λέω! Όταν πιεις πολύ και το τακούνι μοιάζει με το Έβερεστ ποιος θα σε πιάσει από το χέρι ε?

2) "Πετά ψηλά μαζί σου γελάω..."
Είναι το red bull σου... όταν είσαι down και τα μουτράκια σου σκουπίζουν τα πλακάκια ποια θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα ε? όχι ρε χαζή η σοκολάτα! Δεν κάνει...παχαίνει...η κολλητή σου! Αυτή είναι που θα σε κανακέψει λίγο, θα σου πει 2-3 γλυκά λογάκια και δει και αποειδεί θα σε ξεχέσει και συ απλά δεν θα παρεξηγηθείς!... ξέρεις το κάνει για το καλό σου!

3)"Ειλικρινά......εγώ τρελαίνομαιιιιιιιιι"
Είναι ειλικρινής μαζί σου... δεν σου λέει ψέματα!...συνήθως δηλαδή...γιατί καμία φορά ένα μικρό ψεματάκι είναι απαραίτητο..ε? Ό,τι λέει και κάνει είναι για το καλό σου...άσχετα αν καμιά φορά δεν σου αρέσουν αυτά που λέει...και στην σπάει και λίγο!

4)"..κι εγώ ποτέ χατίρι δεν του χάλασα.."
είναι πανταχού παρούσα και  δεν πρόκειται ποτέ να σου χαλάσει χατίρι σε ό,τι (εεεεεε! Λογικό είπαμε, όχι εκείνη η Louis Vuitton βαλίτσα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!) της ζητήσεις...έρχεται να σε πάρει από το αεροδρόμιο ακόμα και στις 5 τα χαράματα και  χωρίς να το ζητήσεις παρακαλώ!...βγαίνει μαζί σου για να γιορτάσετε τα γενέθλια σου ακόμα κι αν πρέπει να πάει κατευθείαν στη δουλειά το άλλο πρωί...χάνει το πιο κρίσιμο επεισόδιο από το "Νησί" γιατί θες να τα πείτε!...Θυσίες ρε παιδί μου!....

5)"..Χαμογέλασε...πάει πέρασε.."
είναι αυτή που μόνο που σκέφτεσαι τα θεϊκά βράδια μαζί, είσαι έτοιμη για διαφήμιση της Colgate....

Δε νομίζω ότι πρέπει να το αναλύσω άλλο... έχεις ήδη κάποια/ κάποιες στο μυαλό σου (πάρεμε τηλέφωνο! χαχαχ!)...και μάλλον ξέρεις και για ποιες μιλάω και εγώ...τα δικά μου "χαζά"....
Ευχαριστώ που με ανέχεστε!
και....ευχαριστείστε εκ νέου το Θεό που με έφερε στο διάβα σας! :)

ΥΓ. Αν νομίζεις την είχες βρει και τελικά έκανες λάθος, μην τρελαίνεσαι! Μόνο μία είμαι εξάλλου! Που να σας προλάβω όλους?!..σοβαρά τώρα αυτά τα λάθη είναι καλά..όχι γιατί μαθαίνεις απαραίτητα..αλλά γιατί πάντα θα χεις κάποιον να κράξεις!
 Ή ακόμα αμα δεν σας έχει κάτσει ακόμη μην μασάτε… θα ρθει… αλλιώς θα…. Προσπεράσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ