Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Εν αρχή ην ο Λόγος.......

Καθώς ψάχνω να βρω μια άκρη με την ζωή μου (θα το συζητήσουμε σε επόμενη ανάρτηση αυτό) διάβασα πολλλλλάαααααα blogs!.. και λέω..."Γιατί όχι και εγώ?"...τόσα πράγματα σκέφτομαι, το χάος του μυαλού μου όλο και χειροτερεύει... κάπου πρέπει να τα πω, να εκτονωθώ! Δεν την παλεύω εν ολίγης!

Μου φαινόταν που μου φαινόταν η ζωή στην Αθήνα βουνό (3 χρόνια έχει που έφυγα απο Σαλονίκη και ακόμη...δεν!) με την οικονομική κρίση τα χω παίξει τελείως! έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι γιατί έφυγα, αν έκανα καλά, να μου λείπουν οι δικοί μου (ω ναι! και συ μαμά!) και πάνω στην απογοήτευσή μου και ενώ η κυρία Κατάθλιψη μου χτυπούσε το κουδούνι..... τσοοοοοοούπ! μου ρθε! ΘΑ ΦΥΓΩ!!!!

Και που θα πας παιδί μου? Αυστραλία είπα χωρίς δεύτερη σκέψη....όσο όμως το ψάχνω, τόσο το ξανασκέφτομαι! μου φαίνεται βουνό! τύφλα να χει το Έβερεστ....αλλά δεν μασάω! θα τα καταφέρω! εγώ πάντως ΕΔΩ  δεν μένω...αν δεν τα καταφέρω Αυστραλία θα πάω οπουδήποτε...δεν με νοιάζει! Θέλω να ξανανιώσω 27 χρονών..με έχετε τρελάνει εδωπέρα σας λέω!

Δεν ξέρω αν θα διαβάσει ποτέ κανείς αυτό το blog, δεν είναι ο σκοπός μου αυτός... ο σκοπός μου είναι να νιώσω εγώ καλύτερα! εγωιστικό? μπορει! Αληθινό? Σίγουρα! 
Σας χαιρετώ....
Nickie

2 σχόλια:

  1. kali arxi sto grapsimo koumpara!!!
    na ksereis oti den maresoun auta pou diabazo giati edo athina eisai kai den se blepo, pou na pas kai australia. alla ego mazi sou, na pas, na etoimaseis to edafos na ertho kai go :P xixixixi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oloi to idio lete na paw egw h kakomoira 1h.... ts!ts!ts! ntrophs pramata....
    kala mhn nomizeis oti tha grafoyme mono gia ayto! oti moy rxete ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να δω τι θα πεις... :Ρ