Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Γυναίκες και ΒαΒαΒουυυυυυυμ!

Εντάξει το παραδέχομαι, μου άρεσε πολύ το αμάξι μου... αλλά όταν έρχεται η ώρα να το πάω για service... κάτι με πιάνει και δεν εννοώ η καρδιά μου από το κόστος!...απλά το θεωρώ άχρηστο να το πώ? το αμελώ? δεν βρίσκω την σωστή λέξη... για μένα το αμάξι θέλει μόνο βενζίνη και πάει....εμμμμ... γίνεται να το κόψουμε και αυτό? χαχαχαχαχαχαχ

Παρασκευή λήγει το ΚΤΕΟ, άρα πρέπει να ασχοληθώ λίγο μαζί με την κυρία Μπουμπού (η A Class μου)...θα της πάρω παπουτσάκια σήμερα (λαστιχάκια... Michelin Pilot Exalto  παρακαλώ για να το κουνάει καλά :) ), λαδάκια βάλαμε, καθρέφτη δεν πήρα ΑΚΟΜΗ, θα αλλάξω Σαλονίκη (father rulez) οπότε θα βάλω ένα αυτοκόλλητο να τελειώνουμε για να μπορώ να βλέπω.... το οποίο αυτοκόλλητο το βρίσκεις λέει στην Καλλιθέα σε ένα γνωστό μέρος... όχι Κολοκυνθού... μια γέφυρα ρε παιδί μου.... και έχουν την απαίτηση να πάω εκεί 8 η ώρα για 4 κλείνουν... συγνώμη κυρίε μου στο Υπουργείο Εξωρετικών θα το αλλάξω το καθρέφτη????? Απαιτήσεις! και ο λαστιχάς σήμερα μου λέει "το αργότερο μέχρι τις 5 και τέταρτο..!" Μπααααααααα? Στην χρωκοπημένη Ελλάδα (sorry δεν κάνει να το λέω αυτό! χαχα...) στην Ελλάδα με ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ κάποιοι λειτουργούν με ακρίβεια!???!?!?!? Δεν το πιστεύω...

Αν θέλει κανείς να κάνει όλα τα παραπάνω για μένα μπορεί.... του δανείζω τη Μπουμπού μου... για την ημέρα που θα τα κάνει  :) ...αλλά θα το πιω το πικρό ποτήριον τούτο και θα τα κάνω μόνη μου....Σιχτήρ!.... ούτε παιδί να χα... αυτό ελπίζω να μην ξεχνούσα να του αλλάξω λάστιχα κτλ γιατι θα πέθαινε... μάλλον.....

Είναι θέμα δικό μου ή όλων των γυναικών γενικά? Μάλλον το δεύτερο, δεν είναι τυχαίο που τα αμάξια γυναικών είναι τα πιο βρώμικα ever...να λοιπόν κάτι για το οποίο είναι χρησιμοι οι άνδρες.... (ορίστε βρήκα ένα! Αχάριστοι!)



Ένα θα πω... στα φούξια πέδιλά μου δεν θα φερόμουν ποτέ έτσι.....Υπόσχομαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ