Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Τυραννιέμαι! (..όχι εγώ καλέ, η Βίσση!)

..μιας που και πάλι βρυκολακιάζω, είπα να ακούσω μουσικούλα.. και πέφτει το μάτι μου στο νέο video clip της Άννας Βίσση (παιδική μου αγάπη) με τον τίτλο "Τυραννιέμαι".. ντάξει, θα μας κάνει σκατά την ψυχολογία σκέφτηκα αλλά παρά ταύτα το πάτησα το ρημάδι το "play"... ευτυχώς θα πω...

..το τραγουδάκι αν και με στίχο "βαρύ", της κλάψας και του στεναγμού, είναι χορευτικό popάκι (κάτι μου θυμίζει από τα παλιά) και το video clip... ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΤΑΤΟ! Δεν συνηθίζω να ασχολούμαι με video clip αλλά η μούρλα, η "ο,τι να ναι" κατάσταση και η χαζομάρα του μου έφτιαξαν το κέφι! Τραγελαφικό το πένθος της κομμώτριας Άννας για τον Τότσικα (έλεος, δεν μπόρεσαν να βάλουν κανένα άλλον?!).. Δεν θα σταθώ στην ηλικία της τραγουδίστριας για να κάνει κάτι τέτοιο, στην ποιότητα του τραγουδιού κτλ... δεν με νοιάζουν.. αυτό που έχει σημασία είναι ότι το τραγουδάκι μου κόλλησε και είναι περασμένες 4....

Τυραννιέεεεεεεεεμαιιιιιιι... με έχει η αγάπη κουρελιάσει... δεν αντέχωωωωωωωωωωω...
τριαλαλί τριαλαλό :)

Have fun.. και χαμογελάστε λέμε ;)

Άννα Βίσση - Τυραννιέμαι (official video clip)

ΥΓ. θέλω αυτό που φοράει η Άννα όταν βγαίνει από το κομμωτήριο... (μη βαράτε!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ