Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

..Ζευγάρια Μάτια..

Μάτια που δεν βλέπονται, γρήγορα λησμονιούνται λέει η γνωστή παροιμία.. και εγώ το πίστευα αυτό, ίσως να το πιστεύω ακόμη δηλαδή, απλά δεν θέλω να το παραδεχτώ... απο μικρή για αυτόν τον λόγο πάντα "φοβόμουν" τους αποχαιρετισμούς.. για την περίπτωση που θα ναι οριστικοί... φαντάσου ακόμη έχω το παιδικό μου λούτρινο σκυλάκι...

..καλώς η κακώς, όσο κι αν το απέφευγα "αποχαιρέτησα" στα 27 αυτά χρόνια πολύ κόσμο.. ακόυσια.. εκούσια.. δεν έχει σημασία! ..είδα και κάποιες επιστροφές και κάποια μάτια που δεν λησμονήθηκαν (και τόσο)... θεωρητικά οι σχέσεις που έχουν γερές βάσεις κρατάνε έστω και χωρίς ένα βλέμμα.. ή μήπως όχι?

..και ήρθε πριν λίγο καιρό και η δική μου σειρά να "χαιρετήσω" μαζικά πολλά μάτια.. μάτια που αγάπησα, μάτια που μίσησα αλλά και μάτια αδιάφορα.. να είμαι ειλικρινής κάποια μάτια θέλω πολύ να λησμονηθούν, όμως αυτά που θέλω να θυμούνται αρχίζουν και φαντάζουν μακρινά πλέον.. είτε από δική μου επιλογή, είτε από δική τους.. δεν αδικώ κανέναν μας, η ζωή κυλά άλλωστε.. απλά έχουμε δικαίωμα στην πικρία που νιώθουμε νομίζω όταν κάποια ζευγάρια μάτια μας απογοητεύουν... και ας μην μας λησμονήσουν ποτέ..

...ξέρω πως δεν είμαι και το πιο αγαπησιάρικο ζευγάρι μάτια που έχεις συναντήσει.. μάλλον είμαι από τα πιο σπαστικά καστανά που έχεις δει... όμως για κάποια άλλα ζευγάρια μάτια, έχω βάλει τα τεράστια γυαλιά μου, για να τα βλέπετε καλύτερα στην άλλη άκρη της γραμμής...

1 σχόλιο:

Για να δω τι θα πεις... :Ρ