Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Ενώ εσύ κάνεις μακροβούτια....

...κάποιος βήχει τόσο πολύ που δεν μπορεί καν να κοιμηθεί... αλλά θα μου πεις, αυτά έχει η ζωή ιδίως όταν είσαι κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από τον καυτό ήλιο και την θάλασσα της Ελλάδας...

Όσο περίεργο και αν σου φαίνεται, δεν ζηλεύω που δεν μπορώ να κάνω και εγώ μπάνιο, που δεν μπορώ να πάω στο beachόbarο να πιω τις carib μου και να κάνω τις ηλιοθεραπείες μου... άλλος είναι ο λόγος που ίσως και να ζηλεύω κάποιους που είναι στην Ελλάδα, αλλά δεν είναι σχετικό τώρα... Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι βρήκα να κρυώσω σε μια περίοδο με πολύ τρέξιμο, πίεση και αποφάσεις πάρα πολύ σημαντικές... με ενοχλεί που δεν μπόρεσα να κοιμηθώ (ναι το είχα λύσει τελικά το θεματάκι μου)... με ενοχλεί που πρέπει να χαπακώνομαι... με ενοχλεί που δεν μπορώ να πιω την ροζ λεμονάδα μου παγωμένη καθώς και την μπυρίτσα μου...


Καλά είναι δυνατόν να μην θες να πας στην θάλασσα ρε συ Νίκη θα πεις.. δεν σου έχει λείψει?! Η αλήθεια είναι πως όχι.. έχω αρχίσει να συνηθίζω το καιρό εδώ (αν και το κρυολόγημα δεν το δείχνει αυτό χαχα) και βλέπω τον ήλιο με άλλο μάτι... δεν είναι δεδομένο για μένα πλέον ότι θα έχει ήλιο και καλό καιρό.. οπότε όταν δω τον κυρ Ηλία, χωρίς συνοδεία βροχής τσουυυυυυπ ξεχύνομαι και γω στα πάρκα... ή πάω σε φιλικό BBQ (δυστυχώς αυλή δεν έχω)... και που θα μου πάει θα το κάνω και το picnic όπως το έχω σχεδιάσει...

...κάντε λοιπόν τις βουτιές σας και αφήστε μας εμάς να απολαμβάνουμε τον ήλιο και την ζέστη, όποτε μας κάνει την τιμή, πανηγυρικά....

2 σχόλια:

  1. Το μονο σιγουρο ειναι οτι τη λιακαδα και τη ζεστη τις εκτιμαμε πολυ περισσοτερο ακριβως επειδη μας λειπουν!
    Περαστικα και γρηγορα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eυχαριστώ πολύ :) όχι τίποτα.. έχουμε να πιούμε και εκείνο το καφεδάκι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να δω τι θα πεις... :Ρ