Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

...και σπίτι βρήκαμε...


..θυμήθηκα πως πρέπει να γράφω πως συχνά, θυμήθηκα πως θέλω να σας πω για το νέο μου διαμέρισμα.. οπότε θα το αρχίσω με το «γνωστό».. ντάξει τα παραλέω, άσμα… και σπίτι βρήκαμε και το νοικιάσαμε… κτλ κτλ.. ok το λαλά μιλάει για αγάπες και λοιπά λέλουδα… και εγώ τα μόνα λέλουδα που έχω είναι στην είσοδο της πολυκατοικίας.. και ο συγκάτοικος μου είναι απλά φίλος.. άρα μάλλον πρέπει να βρω άλλο λαλά…

Μετά από αμέτρητες αγγελίες βρήκαμε 3 σπίτια που ίσως να μας κάνουν και δεν είχα ήδη νοικιαστεί, οπότε και πήγαμε να τα δούμε.. ξεκινάμε να δούμε 2 σπίτια πολύ κοντά το ένα στο άλλο και μαθαίνουμε πως μέχρι να πάμε το ένα νοικιάστηκε! Φτου γαμώτο και μου άρεσε… βλέπουμε το άλλο παθαίνω ένα σοκ.. ακόμη μου χει μείνει η “extra” πόρτα, που της είχαν βάλει 3 μεντεσέδες “just in caseits not used anyway” και έφυγα τρέχοντας.. το τρίτο σπίτι ήταν και αυτό που είχαν σταμπάρει από την αρχή… για να δούμε λέω….

Φυσικά δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με τις φωτό… που είναι χρυσό μου το γαλάζιο δωμάτιο? Γιατί είναι μπεζ αυτό?!... γιατί η κουζίνα είναι ροζουλιά ενώ μου την δείχνεις γαλάζια?.. δεν γαμιέται λέω.. καλό φαίνεται… ο συγκάτοικος δεν είπε και τίποτα, άρα το κλείσαμε… 10 μέρες μετά, βρέθηκα να καθαρίζω κάθε λογής αράχνες όντας πεπεισμένη πως έμενε ο πρωτεξάδελφος του spider man πριν από εμάς.. νομίζω τις σκότωσα όλες.. 2 μπουκάλια απολυμαντικό ξόδεψα άλλωστε…

Δεν ξέρω ακόμη αν όντως μου αρέσει το ήσυχο μπλοκ κατοικιών λίγα μέτρα από Thames Barrier.. θα το σκεφτώ και θα σας πω.. πάντως νιώθω «ασφαλής» και επειδή οι συναγερμός φωτιάς άρχισε να χτυπάει με τα κοτοπιτάκια που έβγαλα από το φούρνο (έλεος αυτοί δεν μαγειρεύουν?!) και με το ενημερωτικό φυλλάδιο της αστυνομίας (lol) που βρήκα στο γραμματοκιβώτιο μου… 



...next goal… μια δουλειά που να με συναρπάζει.. για να δούμε….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ