Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

H Mαύρη Γαζέλα του ΠΑΟΚ

Επειδή λίγοι θα το διαβάσουν αυτό το post, αλλά πολλοί θα μου την πουν.. το λέω από την αρχή, ό,τι γράφω είναι καλοπροαίρετο και δεν είμαι κάποια για να κρίνω τον κόσμο… απλά μου αρέσει να αστειεύομαι… capish?

Δεν θα μπορούσα να μην ασχοληθώ με τη νέα μου αγάπη στον ΠΑΟΚ, το Νιμανί (Frédéric Nimani).. με έκανε να ξεχάσω τον αποκλεισμό μας από την Ουντινέζε και αυτό το εκτιμώ… χθες με τον Παναθηναϊκό όταν τον έβγαλε έχασα το ενδιαφέρον μου.. κάνει το ματς πιο διασκεδαστικό για μένα (άντε πέστε να με φάτε!)..

Όταν τον δεις στον δρόμο, λόγω ύψους τον περνάς για μπασκετμπολίστα… 1,93 (άσχετο αλλά τον έχετε πει από 1,91 έως 1,93.. αποφασίστε) είναι αυτό για! Η κόμμωση και το προσωπάκι παραπέμπουν σε μοντέλο (νταξ, υπερβάλω I know) και η χάρη του στον γήπεδο (doing!) ανυπέρβλητη… Εκεί που τον ξέχασαν στη Monaco, τον θυμήθηκε ο κυρ Λάζλος, τον δοκίμασε, του έκανε και τσουυυυπ να το το γαζελάκι στον ΠΑΟΚ (ok κυρ Λάζλο respect, you know better αλλά εγώ μπορώ να γελάω στο μεταξύ, ναι?).. τραυματίστηκε και είχε καιρό να παίξει το παιδί (αυτά όλα κάτι μου θυμίζουν) οπότε δεν μπορώ να κράζω πολύ…

Στέκομαι στην κορμοστασιά του λοιπόν και στην ταχύτητα του που με ενθουσίασαν…. Δεν ξέρω και τα τέρατα από ποδόσφαιρο αλλά άλλο τέτοια αριστερό εξτρέμ με τέτοιο μπόι δεν θυμάμαι να έχω δει.. αλλά πια είμαι εγώ για να κρίνω επιλογές.. μου αρέσει που ζει το παιχνίδι, παθιάζεται (σαν θεατής και αυτός, άσχετα αν παίζει :P ), χαίρεται ρε παιδί μου το παλικάρι, χειροκροτεί, πανηγυρίζει… αλλά δεν προλαβαίνει την μπάλα.. σίγα τα ωά κακιασμένοι!  Βάλε μάνα μου ένα γκολ με κεφαλιά να το ξαναθυμάσαι σε όλη σου την ζωή! Άντε να σε χαρώ εγώ!

Πέρα από την πλακά, θεωρώ πως αν φτιάξει την φυσική του κατάσταση (μαζί θα πάμε γυμναστήριο, το βλέπω εγώ) έχει προοπτικές..  εύχομαι Μαύρη Γαζέλα μου στον ΠΑΟΚ μας να αποδείξεις το ταλέντο σου.. αν όχι θα σε κάνουμε μοντέλο, μη μασάς! Εγώ πάντως θα μαι η πρώτη που θα σου ζητήσει αυτόγραφο όταν έρθω και πάλι Τούμπα! Υπόσχεση σε λατρεία!

ΥΓ. το πόσο χαίρομαι που άλλαξες το μαλλί στον ΠΑΟΚ θα στο πω από κοντά! :) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ