Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Bρε λές?!

..και στην δουλειά ανακοίνωσα (νιαιιι!) ότι θα φύγω, χωρίς δράματα και αντιδράσεις και τα σεμινάρια που ήθελα να κάνω ξεκίνησα.. και οι δικοί μου το πήραν όσο ψύχραιμα γίνεται και εγώ νιώθω καλά με αυτό… όλα δείχνουν να έχουν πάρει το δρόμο τους τελικά…

Το καλύτερο όλων είναι ότι παρά την κούραση που με καταβάλει.. ξυπνάω χαρούμενη! Και πίστεψε με, είχα καιρό να νιώσω έτσι… ίσως γιατί πλέον έχω κάτι να περιμένω, να ελπίζω και να κυνηγώ… γιατί η αλήθεια είναι ότι είχα βαλτώσει άσχημα και δεν πέρασα και λίγα εδώ που τα λέμε..

Το σημείο μηδέν μου είναι οι 12/05/2012… από κει και πέρα αρχίζει ένα νέο κεφάλαιο.. ελπίζω μεγαλύτερο και καλύτερο… η εισαγωγή του κεφαλαίου πάντως είναι όπως την φαντάστηκα.. βέβαια θέλει δουλίτσα ακόμη, να φύγουν κάποιες μουτζούρες και να πάρουμε νέες πένες.. βρε λες να μου πάει για μια φορά το κεφάλαιο μου καλά? 




6 σχόλια:

  1. σου εύχομαι τα καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα... και καλή δύναμη στο νέο σου εγχείρημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα πάει, θα πάει όπως (& όπου) εσύ το οδηγήσεις!!!
    Καλή αρχή και όμορφο να είναι το ταξίδι
    "...Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος.
    Πολλά τα καλοκαιρινά πρωιά να είναι
    που με τι ευχαρίστησι, με τι χαρά
    θα μπαίνεις σε λιμένας πρωτοειδωμένους·
    να σταματήσεις σ’ εμπορεία Φοινικικά,
    και τες καλές πραγμάτειες ν’ αποκτήσεις,
    σεντέφια και κοράλλια, κεχριμπάρια κ’ έβενους,
    και ηδονικά μυρωδικά κάθε λογής,
    όσο μπορείς πιο άφθονα ηδονικά μυρωδικά·
    σε πόλεις Aιγυπτιακές πολλές να πας,
    να μάθεις και να μάθεις απ’ τους σπουδασμένους.

    Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.
    Το φθάσιμον εκεί είν’ ο προορισμός σου.
    Aλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου.
    Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει·. . ."
    Δημήτρης Μπούρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να δω τι θα πεις... :Ρ