Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Ωδή σε έναν... τραπεζικό λογαριασμό!

..Σαν κλασικό Ζυγίσιο (το ζώδιο ντε!) πλάσμα έχω αρχίσει να οργανωνω και να ψάχνω τη μετακόμιση μου στο Λονδίνο εδώ και εβδομάδες... στο μυαλό μου την φαντάζομαι καιρό τώρα, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα...

Το κλειδί σε όλα όσα θέλω να κάνω είναι ο Λογαριασμός τραπέζης, για να πάρω το κινητό μου κτλ κτλ! ok θα μου πεις.. άνοιξε! Αμ δε! δεν είναι τόσο απλό... από εδώ δεν μπορώ να ανοίξω από ο,τι έχω καταλάβει.. 

έψαξα και βρήκα ένα πρόγραμμα της HSBC το Passport αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι από εδώ ουσιαστικά αφού δεν συνδέεται με το Ελληνικό branch, άρα έκανα απλά μια online αίτηση και..... θα δείξει! Και να με αποδεχτούν λέει θα πρέπει όταν πάω Λονδίνο να τους πάω ένα πάκο χαρτιά για να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός μου... τουλάχιστον δεν θέλει ΝΙΝ γιατί και από αυτό δεν έχουμε, μιας κια θέλει να κλείσω ραντεβού (θα κλείσω για την 1η μέρα που θα πάω... hopefully!).. ζητάει κάτι κουλά όμως αποδεικτικά ότι μένω Αθήνα, όπως λογαριασμοί κτλ που ανάθεμα αν έχω καταλάβει πως θα τα ελέγξουν οι Άγγλοι...

Επειδή με το Passport δεν το κόβω να γίνεται δουλειά, τη βδομάδα πριν φύγω θα κάνω αίτηση (online) σε κάποιες τράπεζες εκεί ώστε να κερδίσω χρόνο και να πρέπει απλά να τους πάω την χαρτούρα, για την οποία χαρτούρα και πάλι έχω ενδοιασμούς, αφού θα πρέπει να έχω αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας, αλλά εγώ θα είμαι φιλοξενούμενη.....

πφφφφφ! δύσκολη η καλογερική!
Ρε παιδιά! ένα λογαριασμό θέλω να ανοίξω, όχι να σας κλέψω μην τρελαίνεστε!

Υ.Γ. αποφάσισα να γράψω όλα όσα θα τραβήξω μέχρι να πάω και να στρώσω τα πράγματα στο Λονδίνο, για την ψυχοθεραπεία μου, την γκρίνια μου και ίσως έτσι να βοηθήσω και κανέναν Χριστιανό.. που ξέρεις?!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ