Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

...χαρούλες!

Όλως παραδόξως, παρά το κλίμα γύρω μου, την ανησυχία μου για το νέο μου βήμα (θα τα πούμε άλλη φορά αυτά ντε!) και τα όσα συμβαίνουν γύρω μου, από εχθές έχω μια «χαζή», ανεκδιήγητη χαρά που δεν έχω καταλάβει από πού ακριβώς πηγάζει… μου αρέσει όμως!.. μου αρέσει πολύ!

Έχω καιρό να δω γύρω χαρούμενους ανθρώπους και πόσο χαίρομαι (χαχα) που είμαι ένας από αυτούς… Χάιντε χαμογελάστε ρε παιδιά! Άμα έχουμε φτάσει στο σημείο η Κυρία ΦέρνωΤηνΚαταστροφή να σας λέει να χαμογελάστε, να χαρείτε και να είστε αισιόδοξοι, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά με εσάς.. όχι μην μου πείτε μετά ότι δεν σας το είπα, εντάξει?

Δείτε το λίγο «επιστημονικά» το θέμα ρε παιδί… βλέπεις προσπαθώ να σε πείσω σκληρά να μου χαμογελάσεις… Οι χαρούμενοι άνθρωποι ζουν περισσότερο λένε (και καλύτερα θα πω εγώ).. Το να μην βιώνεις αρνητικά συναισθήματα μεταξύ μας δεν παίζει, όμως οι επιστήμονες λένε πω ακόμη και η προσπάθεια για την ανάπτυξη και καλλιέργεια θετικών συναισθημάτων είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς όχι μόνο βελτιώνει την καθημερινότητά μας αλλά παράλληλα ευεργετεί και την υγεία μας… είδες που στα λεγα? Τα θετικά συναισθήματα σε χαλαρώνουν ;)  προσπαθήστε να μην σκέφτεστε να αρνητικά συνέχεια και να μην ζείτε αυτές τις καταστάσεις, ξανά και ξανά… μεταξύ μας η καλύτερη λύση τελευταία είναι να κλείσετε την τηλεόραση.. βάλτε τη μουσική που σας αρέσει και χορέψτε… δείτε τους φίλους σας και τα αγαπημένα σας πρόσωπα και όλα κάπου, κάπως, κάποτε θα πάνε καλά…. Ε?

Εγώ σας το ξαναλέω αν αυτή η παράξενη χαρά είναι καμία ανίατη ασθένεια να μου το πείτε… ή όχι, μην μου το λέτε.. αφήστε με αν χαμογελώ σαν το χαζοχαρούμενο… και να χορεύω στο γραφείο μου ενώ δουλεύω.. χοχο!



2 σχόλια:

Για να δω τι θα πεις... :Ρ