Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

..όταν ένας κύκλος κλείνει...

..Η ζωή μας είναι γεμάτη κύκλους.. οι φίλοι μας, οι σχέσεις μας, το σχολείο, η δουλεία μας... όλα είναι είναι μικρόι ή μεγάλοι κύκλοι στην ζωή...

Όταν λοιπόν ένας κύκλος κλείνει το καταλαβαίνεις, το νιώθεις, όσο και αν δεν θες (κάποιες φορές να το παραδεχτείς).. έτσι λοιπόν για μένα είναι ξεκάθαρο πλέον ότι ένας κύκλος στη ζωή μου τελείωσε πλέον... μέσα μου και αυτό είναι το πιο σημαντικό! Σε λίγο καιρό θα τελειώσει και τυπικά… Κάπου άκουσα το θεϊκό…
“Αυτά που είχα να κάνω… και ήταν πολλά… ολοκληρώθηκαν…”

Αυτό είναι για μένα το σημείο όπου κλείνεις έναν κύκλο….

Στην ζωή μου είχα και έχω πολλούς κύκλους, ακόμη όμως δεν είναι σε θέση να πω ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι κύκλοι που έκλεισα στη ζωή μου ως τώρα.. ίσως να είναι και αυτός που θα κλείσω τώρα… Δεν ξέρω πόσους ακόμη θα κλείσω στο μέλλον… Την παραπάνω φράση όμως θα την λέω κάθε φορά που συνειδητά (και αυτό είναι το σημαντικό σημείο) κλείνω έναν κύκλο… Λένε πως ένας κύκλος πάντοτε είναι μια προσωπική νίκη της ψυχής… μπορεί να είναι και έτσι….

Όμως γιατί ό κάτι καινούριο συμβαίνει στη ζωή μας ποτέ μα ποτέ δεν το βλέπουμε ως κύκλο αλλά ως μια πορεία. «θα τραβήξω το δρόμο μου», «χαράζω την πορεία μου» λέμε και μόνο όταν αυτό ολοκληρωθεί βλέπουμε πραγματικά τη διάσταση που είχε από το ξεκίνημά της, τότε που ήταν η αρχή ενός κύκλου. Αρχικά βλέπουμε τον κύκλο μόνο στα «αρνητικά», π.χ. σε μια αρρώστια «Θα κάνει τον κύκλο της η γρίπη και θα περάσει». Επίσης βλέπουμε τον κύκλο μόνο στην ύπαρξη της ζωής…. ο «κύκλος της ζωής» ντε! Ο καθένας μας προσδοκώντας πάντοτε τα καλύτερα, ποτέ μια καινούρια στιγμή δεν την βλέπει ως το ξεκίνημα ενός κύκλου, αλλά ως μια νέα αρχή!... Εγώ ως άνθρωπος με προσδοκίες, φιλοδοξίες και όνειρα αποφασίζω αν κλείσω αυτό τον κύκλο και ετοιμάζομαι για τον επόμενο… εσύ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ