Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

London Aquarium

...ουσιαστικά χθες Κυριακή ήταν η πρώτη μέρα μου στο Λονδίνο ως "κάτοικος" και όπως μου είχα τάξει, θα περνούσα το πρώτο μου απόγευμα στο ενυδρείο... το πόσο αγαπώ τον θαλάσσιο κόσμο είναι γνωστό νομίζω, οπότε κάθε υπερβολή από την μεριά μου είναι δεκτή :Ρ

Αφού αλλάξαμε 2 τρένα (ναι εγώ που γκρίνιαζα), κατεβήκαμε Waterloo East και ούτε σε 5 λεπτάκια (περπατώ και λίγο αργά, remember?).... τσουυυυυυπ, ξεπροβάλει το London Eye.  Ακριβώς δίπλα είναι και το ενυδρείο... Sea Life London Aquarium σε λέω :)

..το περιβάλλον πραγματικά προσεγμένο και το όλο θέμα είχε πολύ καλό στήσιμο, άσχετα που εγώ περίμενα και άλλα πραγματα! ...Αμάν ρε Νίκη! θα πείτε και έχετε δίκιο... τι να κάνουμε? μυαλό είναι αυτό και όταν αγαπάς κάτι και το περιμένεις πως κ πως, θεωρείς πως θα δεις τα πάντα! ...δεν πειράζει όμως, σημασία έχει ότι μου άρεσε πολύ...

Όπως δηλώνουν οι υπεύθυνοι... ας ξεκινήσει η περιπέτεια ;)

...Αν σου αρέσει πολύ ο θαλάσσιος κόσμος, θα ενθουσιαστείς, αν σου είναι σχετικά αδιάφορος, μπορεί και να βαρεθείς λίγο μέχρι να βρεθείς στον ύφαλλο με τους καρχαρίες (και στα δύο επίπεδα) και να χαζέψεις τους πιγκουίνους (θυμήσου να πάρεις μπουφάν! το δάγκωσα στην.. "Ανταρκτική") 

..εντυπωσιακότατες οι μεδουσίστες, μιας και με τον ύπεροχο φωτισμό άλλαζαν συνεχώς χρώμα... εγώ ξέρω τι τράβηξα μέχρι να τις πετύχω κόκκινες! ..το ξέρω ότι αυτές είναι πορτοκαλί, αλλά δεν είχα άλλη υπομονή, οκ?!
...το μάτι μου έπεσε σε κάτι σιχαμερούλι... ναι είναι μωρά καρχαριάκια.. κάποτε θα γίνουν δηλαδή... μάλλον...







Νομίζω πως τον περισσότερο χρόνο μας τον περάσαμε στην δεξαμενή με τα σαλάχια και τα σκυλόψαρα... μερικά ήταν τόσο ψώνια που "έπαιζαν" επιδεικτικά μαζί μας... νομίζω ένα σαλάχι το ερωτεύτηκα με τα ναζάκια που μου έκανε... 


Ντάξει, για τον ύφαλο με τους καραχαρίες δεν χρείαζεται να πω κάτι :) τα λένε όλα οι εικόνες νομίζω...







Μεταξύ άλλων, είδαμε θαλάσσια αλογάκια, ανεμώνες, τόοοοοοοσα πολλά είδη ψαριών και χελωνίτσες... το καθένα έχει την δίκη του ομορφιά και θα είναι κρίμα να τα αδικήσω έτσι, μιας και μου τελείωσε η μπατάρια στο blackberry και δεν πρόλαβα να βγάλω άλλες φωτογραφίες...

      
 


..Δεν στεναχωριέμαι όμως, γιατί θα ξαναπάω και θα ξαναπάω... έχω να δω και κάτι ταΐσματα άλλωστε ;)

ΥΓ. Να πάτε, να πάτε και να πάτε!
ΥΓ2. Δεν φέρω ουδεμία ευθύνη για την στάση των χελωνών στην παραπάνω φωτογραφία... έτυχε!
ΥΓ3. Θυμήστε να μην ξαναμπω στον εξομοιωτή ανεμοστρόβιλου! ..μου κανε το μαλλί κουρούπα και το δάγκωσα!


ΥΓ4. Αν μπορείτε, δωρίστε έστω και ένα λεπτό στους σκοπούς του ενυδρείου, άλλωστε είναι τόσο τέλεια η κατασκευή που τα... καταπίνει :)

,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ