Κυριακή 13 Μαΐου 2012

...Good sign..hu?!

..Σάββατο 12 του Μάη και ήρθε η ώρα ως γνωστόν να αποχωρήσω... ήρθε η αδερφή μου να μας παραλάβει με τη μαμά μου για να με πάνε αεροδρόμιο.. με το που πάμε να μπούμε στο αμάξι.. τσουυυυπ μια μπόρα! Στον περιφερειακό κυκλοφορούσες άνετα με ιστιοπλοϊκό... ευτυχώς φτάνοντας στο αεροδρόμιο ο ουρανός άνοιξε και bye bye συννεφάκια..

Κουνάμενη συνάμενη λοιπόν πάω να παραδώσω την βαλίτσα μου υπολογίζοντας πόσα θα πληρώσω για το υπέρβαρο... "δώστε την βαλίτσα σας αριστερά στο βάθος, ευχαριστώ" μου λέει ο υπάλληλος της Aegean... θα πληρώσω εκεί σκέφτομαι... έλα όμως που ποτέ μου δεν πλήρωσα?! :) 

Βγαίνω έξω να κάτσω με τη μαμά και την αδερφή μου και λίγα λεπτά αργότερα, σκάει μύτη το λεωφόρειο της ποδοσφαιρικής ομάδας του ΠΑΟΚ! Ναι ρε φίλε! Αυτό ήταν σίγουρα καλό σημάδι :) έφευγαν και τα καμάρια μας για Αθήνα.. δεν θέλω να σχολιάσω όμως τον αγώνα, ντάξει?!?! ..λίγο το θελα να υστεριάσω βλέποντας τον Τσιρίλο?! ...με "μάλωσε" η αδερφή μου που έκανα σαν 3χρονο και έκατσα στα αυγά μου... ναι! εγώ! πέρασε ο Παυλάρας μου η καψούρα μου και δεν έτρεξα, έβγαλα αυτές τις θεοσκότεινες λόγω ήλιου φωτογραφίες...  ευτυχώς η μάνα μου σκέφτηκε πως θα θέλουν τα μικρά αυτόγραφο από τον Σάλπι και πήγαμε να του μιλήσουμε :) 
 ΠΑΟΚαρα ρε φίλε live την ημέρα που έφυγα από Σαλονίκη... αν αυτό δεν είναι σημάδι, τι είναι?!

..φύγαμε λοιπόν, αλλά δεν καταφέραμε να κάνουμε τη μαμά να μην κλάψει στο τέλος! Α ρε μάνα! :) Θέση ανετότατη, μια χαρά πτήση για Αθήνα, αλλά να θυμηθώ αν ξαναδώ την αεροσυνοδό που με άφησε χωρίς νερό να την στουκάρω! Παραπάνω από απαράδεκτο να αφήνουν 3 σειρές καθισμάτων χώρις να σερβίρουν κάτι... γιατί μαντάμ?! εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε?! ..ας το προσπεράσω, γιατί είπα εδώ στα ξένα να γίνω καλός άνθρωπος! Άσε που με αποζημείωσαν και με το παραπάνω τα φιλαράκια μου που μπήκαν σε τόσο κόπο να έρθουν στο αεροδρόμιο να με δουν για ούτε μισή ώρα.. Σας αγαπώ μούτρα μου :) 

...Η πτήση για Λονδίνο ήταν ωραίοτατη.. τα 3 λευκά κρασάκια και η ταινία τα έκαναν όλα πιο όμορφα άλλωστε.. so far, so good λοιπόν... ας κάναμε Θέε μου μια καλή αρχή και ας πάνε όλα όπως τα έχω σχεδιάσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ