Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

...Μάτι!.. άμα στο βγάλω, θα σου πω εγώ!

..Το ότι με την θρησκεία δεν τα πάω και πολύ καλά νομίζω το ξέρουν και οιι πέτρες αλλά γενικά πιστεύω σε κάποια πράματα... ένα από αυτά είναι το Μάτι! (ναι ρε! μη γελάς!)... ίσως επειδή είμαι παθούσα!

Σαν αφορμή βρήκα το τελευταίο ατύχημα του ανιψιού μου... ντάξει, πραγματικά δεν γίνεται! είτε μάτι, είτε γλωσσοφαγιά, είτε μάγια είτε δεν ξέρω και γω τι, αλλά δεν εξηγείται! αυτό που συμβαίνει στην οικογένεια μου τους τελευταίους 2 μήνες είναι μεταφυσικό!

Τι στο καλό όμως είναι το περιβόητο Μάτι?
Το Μάτι είναι ένα είδος κατάρας που "ρίχνεται" σε ανθρώπους, πράγματα... μπορεί και καταστάσεις ίσως? από κάποιον που έχει το "κακό μάτι" (δεν θα σε πετύχω?!?!) Λένε ότι δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που κάποιος γεννιέται με αυτό το.. "χάρισμα"... ε τότε? είμαι ένα κακόμοιρο όν που μπορεί να το ματιάξει ο καθένας?! Μου αρέσει η προσέγγιση των Σικελών... σίγουρα κάπου εκεί έξω υπάρχουν πολλοί jettatore, κακοί μάγοι που μας ματιάζουν επίτηδες!.. απλά δεν έχουν γραμμή 090 :Ρ

Oσοι έχουν λέει, το "κακό μάτι" είναι ισχυρές προσωπικότητες (μπα? και γω δεν είμαι δηλαδή?), γιατί ενώ ματιάζουν, οι ίδιοι δεν ματιάζονται. Είναι δράστες αλλά όχι θύματα του ματιάσματος, μια ιδιότητα που είναι δείκτης κοινωνικής δύναμης: "είναι έμφυτο να μη σε πιάνει το μάτι. Είναι ο αέρας του ανθρώπου, ισχυρός χαρακτήρας". Η ιδιότητα του ματιάσματος δεν μεταβιβάζεται λέει (πάλι καλά!), δεν είναι δηλαδή κάτι το  κληρονομικό κτλ άρα είναι κοινωνικό, χωρίς να είναι απαραίτητο ότι ο κακός άνθρωπος θα σε ματιάξει κιόλας!

Αυτοί που συνήθως  φοβάσαι ότι θα σε ματιάσουν είναι αυτοί που πιστεύεις ότι σε αντιπαθούν ή όσοι εσύ αντιπαθείς (λογικό ε?)... Η υποψία για το μάτιασμα συνήθως επιβεβαιώνει κίνητρα και προθέσεις. Κανείς δεν μπορεί να είναι ασφαλής, αφού είναι συνεχώς ορατός....άρα? την πάτησες!

Γι' αυτό λοιπόν... φόρα κανά ματάκι χρυσό μου! Το ματάκι δεν είναι η μόνη σου ασπίδα... γι' αυτό...ΣΗΜΕΙΩΝΕ :)
Υπάρχουν και φυλαχτά για αντικείμενα: σταυροί, [μονό] σκορδα, άδεια κελύφη αυγών... επίσης.. φτύσε τρεις φορές τον κόρφο σου ή να ψιθύρισε  το θεϊκό..."σκόρδα στα μάτια σου, παλούκια στον κώλο σου", όταν κάποιος σε κοιτάζει "επικίνδυνα"...κρύψε μια σκελίδα σκόρδο ή ένα κομμάτι δίχτυ στα ρούχα σου ή  να φορά τα εσώρουχα σου ανάποδα (τύπου:  "το βρακί σου ανάποδα!" απλά δεν έχουν διευκρινίσει αν εννοούν το μέσα - έξω ή το μπρος-πίσω! :P)...

εγώ πάντως το ματάκι μου όλο το ξεχνάω... αλλά και τι να κάνω ρε αδερφέ? είναι η κατάρα της όμορφης, νέας και επιτυχημένης (μουχαχαχαχαχαχ! ψωνάρα!)

...ποια μοίρα με ζηλεύειιιιιιι, ποιο μάτι φθονερόοοοοοοοο.....

2 σχόλια:

  1. Πριν χρόνια έμαθα από τη μητέρα μου μία προσευχή (αν και η λέξη ξόρκι μ΄αρέσει περισσότερο) που περνάει από μάνα σε γιό και από αυτόν στην κόρη του. Με το είπε όταν απέκτησα την πρώτη μου κόρη γιατί τότε είχε φτάσει η στιγμή. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο αποτελεσματική είναι. Απλά η δύναμη της αυθυποβολής είναι τεράστια. Στους άλλους βέβαια γιατί εμένα δεν με πιάνει. Με προστατεύει η δύναμη... Αν πιάσει και μέσω e-mail τότε θα την πατεντάρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) οπότε πλέον ξέρω σε ποιόν θα απευθύνομαι :))))
    την πάτησες... μάλλον! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να δω τι θα πεις... :Ρ