Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

..από Εμένα σε... Εμένα (Γεννέθλια '11)

..Σήμερα έχω τα γεννέθλια μου και είπα να μου/ σας κάνω δώρο αυτό το post... ειλικρινά δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου για να γράψω... απλά έχω την αίσθηση ότι θα είναι τα καλύτερα γεννέθλια μου στην Αθήνα... ίσως επειδή θα είναι και τα τελευταία???? Ποιος ξέρει... θα σου πω μετά τον εορτασμό τους :)

Σαν σήμερα λοιπόν, στις 6:30 μμ έσκασα μύτη στην όμορφη Σαλονίκη μετά από πολύωρη ταλαιπωρία της μαμάς μου.. δεν έβγαινα το σκασμένο σου λέω! ..και ήμουν το μόνο κορίτσι εκείνης της βάρδιας (ο πατέρας μου το ξεπέρασε ευτυχώς!)... ήμουν ζουμπουρλούδικο νινάκι και ομορφούτσικο (όπως και τώρα άλλωστε!).. σαν παιδί κλασικό αγοροκόριτσο μέχρι το Λύκειο και τώρα… με βλέπεις που έγινα και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το σχολιάσεις κιόλας…έφτασα σήμερα 27 χρονών μουλάρα να είμαι εδώ να σας γράφω, να σας πρήζω και σεις να με αντέχετε :)

Δεν λέω ρε παιδί μου ότι είμαι κουραστική ή γλωσσού, όχι προς Θεού :) με την καμία :) απλά νομίζω ότι δεν έχω προχωρήσει όσο θα έπρεπε σε όλους τους τομείς μου.. ίσως φταίνε οι καιροί... ίσως φταίω και εγώ (κυρίως)... ένα έχω να σου υποσχεθώ... από δω και πέρα θα αρχίσω να χαμογελάω πιο συχνά και στα επόμενα γεννέθλια μου θα έχω πετύχει πολύ περισσότερα... υπόσχεση :) 

..Γλυκάκι να κεράσω? :)  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ