Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

...το Noυ σας ρεμάλια!

...καλά τα farewell letters, αλλά πολύ τυπικά ρε παιδί μου, ιδίως για άτομα που θεωρείς φίλους ή έχεις μια πιο φιλική σχέση.... οπότε αν νομίζετε ότι ορισμένοι θα μoυ γλυτώσετε έτσι, απλά γελαστήκατε...

Μέτα από 2,5 χρόνια, με όλα τα καλά του Θεού, του Αλάχ, της Θεάς Κάλλη κτλ. φεύγω! ...ok ok ξέρω χεστήκατε... (σιγά!) ..οπότε θα σας πω "farewell" με το δικό μου τρόπο, γιατί good bye κτλ σε αυτούς που αναφέρεται αυτό το post δεν θέλω να πω...

Να δω ρε σεις, ποιος θα σας βρίζει τώρα κάθε μέρα και θα το χαίρεστε κιόλας (μαζόχες είστε έτσι?)... ποιος θα σας γκρινιάζει συνέχεια τόσο ωραία (ντόινγκ).. κάνεις θα πω εγώ... αλλά και βρείτε, δεν θα είναι το ίδιο ρει! έχω αφήσει το στίγμα μου.. χαχα! Αρκετά με μένα όμως, εξάλλου το πόσο φανταστικιά είμαι, είναι γνωστό άλλωστε...

Στον Τάσο, σε συνεργασία με το Μαρίνο, αφήνω το παιδί μου να μου το μεγαλώσετε με στοργή.. αρκεί Τάσο να του δίνεις κάθε μέρα φρέσκο τυρί και Μαρίνοοοοοοοο να του ζωγραφίζεις λάμπες γιατί φοβάται το σκοτάδι...


Την κούπα του ΠΑΟΚ.... ε.... ε....! ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΩ σε κανένα, γιατί 2,5 χρόνια τώρα δεν έχετε καταλάβει το μεγαλείο του ΠΑΟΚ, άρα δεν σας αξίζει να πίνετε καφέ σε τούτο το σκεύος....

Το γραφείο μου το αφήνω στο Σωκράτη και ας είναι και γάβρος... ουδείς τέλειος!

Τα μπαλάκια (ok... αυτό ακούστηκε κάπως)... τα πράσινα μπαλάκια τα αφήνω στον Θανάση, να μάθει τι εστί βερίκοκο... θα φροντίσω να σε παίρνουν τηλέφωνο 7:30 η ώρα το πρωί να βρίζεις κόσμο :P ..εσύ το ζήτησες άλλωστε :Ρ

Στον Όμηρο και τον Σταμάτη αφήνω, 3 κιλά χρησιμοποιημένης χαρτοπετσέτας, μπας και μάθουν να βάζουν καλά καλάθι... εγώ φταίω που δεν σας έμαθα πως σουτάρουν ρε! :P

Στον Παπαδάκη, αφήνω το δικαίωμα να σας φωνάζει και για μένα, γιατί έτσι! Κάποιος πρέπει να σας κρατάει σε εγρήγορση εκεί μέσα...

Στον Τριαντάφυλλο, δεν αφήνω τίποτα, γιατί θα κοκκινίσει παραπάνω από το κανονικό (πόσο ακόμη) και θα τρέχουμε στα νοσοκομεία... ένα γλειφιτζούρι προβατάκι του αρκεί.... Φωτεινή! Μην του φέρνεις υποβρύχιο... θα πνιγεί! :P Στην Φωτεινή θα αφήκω τα άπαντα του Bollywood και του Αραπιάς, να μάθει και σε μας πως χορεύει ο κόσμος...

Τέλος, στην boo θα αφήσω μια ολόσωμη αφίσα μου, real size να της βγάζει την γλώσσα και να τη νευριάζει.... λόγω έλλειψης χάρτου, η παράδοση αναβάλλεται, μέχρι να μεγαλώσουν τα δέντρα στο Σέιχ Σου....

Ντάξει, σαν κληρονομιά το έκανα... αλλά δεν γαμείς?! 
Το Νου σας ρεμάλια.... θα σας προσέχω από μακριά... αλίμονο σας...

Υ.Γ. Όταν δεν την παλεύετε, πάρτε με τηλέφωνο να σας βρίσω να συνέλθετε... εγώ θα κάνω το ίδιο πάντως χοχο!
Υ.Γ.2 Θανάση στον καφέ βάλε ΝΟΥ ΝΟΥ ε!
Υ.Γ.3 Keep the φεγγαρόπιτα pride alive!
Y.Γ.4 Τα σπασμένα μου ακουστικά βάλτε τα σε μια προθήκη... χρυσή :P

6 σχόλια:

  1. Τους φόρους για το γραφείο τους έχεις πληρομένους MPAOKI ;

    Σωκράτης ,όχι αυτός που ήπιε το κόνιο , ο νεότερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα δε μου αφήνεις και την κούτα με τα γλυκά ?? :P
    :) :) :)
    Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Κοντού όμως δεν έφυγε :p

    http://www.youtube.com/watch?v=ChjuOerjYyY

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να δω τι θα πεις... :Ρ