Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

I am Nickie and I am... Nickie!

...λίγο πολύ όλου ξέρουμε για το video "I am Katerina and I am Hellene" και την σχετική απάντηση "I am Spyros and I am malakas" και όλο τον σχετικό ντόρο που έχουν γίνει...


Για μένα και τα δύο έχουν την ίδια δόση αλήθειας αν το καλοσκεφτείς, καθώς είναι όψεις του ίδιου νομίσματος.. ok η ένδοξη ιστορία μας, συμφωνώ και η κατάσταση του σήμερα... Δεν μπορώ να δεχτώ ότι για την κατάσταση του σήμερα φταίνε μόνο οι άλλοι και δεν μπορώ να σταθώ στην ιστορία μου μόνο για να συνεχίσω... Διατυμπανίζω στους ξένους φίλους μου τον ελληνικό πολιτισμό και θα ήθελα σε λίγο καιρό να έχω νέα πράγματα να τους πω...

Είμαι περήφανη για την ελληνική καταγωγή μου και θέλω και εγώ μια Ελλάδα περήφανη! Μια Ελλάδα περήφανη για το σήμερα, όχι για το... προχθές! Θέλω να είμαστε περήφανοι για όσα φτιάχνουμε ή θα φτιάξουμε εμείς και όχι μόνο για την κληρονομιά μας! Θέλω να είμαι ο Έλληνας που μπορεί να σταθεί στα πόδια του, να είναι όσο το δυνατό ανεξάρτητος και να μην ζητιανεύει από τον υπόλοιπο κόσμο... Μια Ελλάδα που να μην ζητιανεύει την βοήθεια, τον σεβασμό και την ύπαρξη της... Θέλω να είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα, αλλά όχι να το ζητώ και να το επαιτώ από τους άλλους, αλλά να το κερδίζω! Να μην αναζητώ μια θέση εργασίας και να με απορρίπτουν απλά γιατί είμαι Ελληνίδα, αλλά να έχω ίσες ευκαιρίες με όλους... και σίγουρα δεν μου αρκεί να είμαι απλά "Μαλάκας"... γιατί ξέρω πως μπορώ να αλλάξω τα πράγματα... το γιατί δεν τα έχω αλλάξει ως τώρα είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο....

Ως τότε, θέλω να είμαι απλά η Νίκη... η Νίκη που σε λίγες μέρες φεύγει από την Ελλάδα για να ζήσει όπως αυτή επιθυμεί...

2 σχόλια:

  1. Ζουζού υπάρχει ένα αγγλικό ρητό που λέει "there's the sh*t u know and the sh*t u don't know".
    Παρ'αυτά σου εύχομαι δύναμη και καλή τύχη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παντού θα έχει από... αυτό... ελπίζω λιγότερα κ άλλης ποιότητας :)
      Σε ευχαριστω πολύ πολύ :)

      Διαγραφή

Για να δω τι θα πεις... :Ρ