Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Μονάχο... Μόναχο????


..μόλις γύρισα από ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και αντί να ξεκουραστώ, ένιωσα την ανάγκη να γράψω τις σκέψεις μου.. το Σαββατοκύριακο αυτό ήταν υπέροχο λόγω των ανθρώπων που είδα μετά από καιρό, της παρέας που είχα καιρό να δω σε συνδυασμό με το όμορφο Μόναχο..

Είναι περίεργο θα πει κανείς, γιατί με κάποια από τα παιδιά δεν μιλούσα τακτικά πλέον, αλλά μόλις τα είδα ένιωσα απίστευτα καλά, νοστάλγησα τις όμορφες στιγμές στο γραφείο και όχι μόνο. Είχα καιρό να περάσω τόσο όμορφα και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν περνάω καλά στο Λονδίνο ή ότι η παρέα μου εδώ δεν είναι εξίσου καλή. Απλά είναι διαφορετική κατάσταση... Νομίζω κατά ένα τρόπο, τα παιδιά μου θύμισαν τα όμορφα που αφήσαμε πίσω μας... όμως παράλληλα μου έδειξαν τα όμορφα που με περιμένουν μπροστά μου.. ταξίδια, γέλια, χαρές, φίλοι.. είναι όλα μέσα στο παιχνίδι και εγώ αρχίζω να νιώθω έτοιμη για όλο αυτό.. αρχίζω και συνειδητοποιώ πως δεν είμαι και τόσο μόνη μου, υπάρχουν έστω και μακριά μου, άνθρωποι που νοιάζονται για μένα.. και πίστεψε με, δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα... γιατί ακόμη και το Μόναχο, δεν είναι μονάχο!

ΥΓ. Δεν σε τρομάζω καμιά φορά πως μέσα στην γκρίνια μου βρίσκω τόση αισιοδοξία?.. Μην ανησυχείς, το Oktoberfest θα φταίει :P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ