Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Κρύο...


Από όσο ξέρω στην Ελλάδα δεν άρχισαν τα κρύα ακόμη, από μια άποψη καλό είναι, ήλιος, ζέστη και θάλασσα είναι από τα αγαπημένα μου... Εδώ πάλι μετά τις πλημμύρες (πάντως το μπαλκόνι πάνω το "ποτάμι" πλέον του γείτονα ακόμη το ζηλεύω - ηλίθια... μην ασχολείσαι!), άρχισαν τα κρύα.. απόψε είμαστε αισίως στους -2. Κάπου πήρε το μάτι ότι περιμένουν τον χειρότερο Χειμώνα των τελευταίων 100 χρόνων (είναι που ήρθα γω)...

Δεν μπορώ να πω... εξοπλίστηκα κατάλληλα.. μποτίτσες και πάρκα με τη νιτσα, τη γουνίτσα που μια φορά την έβαλα και ίδρωσα.. και καλά με το κρύο του καιρού βολευτήκαμε.. καλοριφέρ, κασκόλ, μπουφάν και δεν συμμαζεύεται.. με το κρύο της ψυχής τι γίνεται? Πουλάνε τίποτα στα πολυκαταστήματα μήπως? Στο internet? μπα..

Έκανα για πρώτη φορά όσο καιρό τώρα γράφω γιατί προβληματίστηκα με την τελευταία μου πρόταση... ξέρεις τι? Η ψυχή μας κρυώνει μόνο αν την αφήσουμε.. και καλώς ή κακώς οι ψυχές μας δεν ζεσταίνουν όλες με τον ίδιο τρόπο, σίγουρα η αγάπη είναι το καλύτερο "καλοριφέρ" αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι.. σκέψου απλά τι σε κάνει να χαμογελάς και κάπου εκεί θα βρεις το "δικό" σου καλοριφέρ...

Προς το παρόν σκέφτομαι πως προτεραιότητα μου είναι να βάλω τα πατουσάκια μου κάτω από το πάπλωμα γιατί πάγωσαν και να ξανακοιμηθώ :) θέλουμε να ονειρευτούμε παρέα με την ψυχή μου...

Καληνύχτα μας.. ή μήπως καλημέρα?

image located: english-learners.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ