Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

..κόψε μου το μισθό και χτύπαμε στα βράχια!

..και εκεί που μέχρι πριν 2 μήνες μας διαβεβαίωναν ότι δεν θα πειράξουν τους μισθούς του Ιδιωτικού τομέα... τσουυυυυυυυυυυυυυπ σκάει το παραμυθάκι... η Τρόικα πιέζει για μείωση μισθών και κατάργηση του 130υ και 14ου! αχ τι καλάαααααα!? :) τέτοια χαρά είχα χρόνια να νιώσω (μη χέσω!)

Τι σκατά λέω?! θα βγούμε στους δρόμους, θα φωνάξουμε, θα γίνουμε γραφικοί και τελικά θα πάρουμε από το τρίτο το μακρύτερο.. οπότε πρέπει να αρχίσω και άλλο τις περικοπές στην πολυτελή μου ζωή.. αφού έκανα την καρδιά μου πέτρα και μείωσα τις Κάννες σε μόλις 2 φορές το μηνά τώρα πρέπει να μειώσω και τα έξοδα σίτισης...
Έχουμε και λέμε... 


πρέπει να τρωω πλέον μόνο μια μερίδα την ημέρα..









 ..να παίρνω μόνο ένα κουτάκι την ημέρα







πως θα την βγάζω πέρα με μόλις ένα κουτάκι?!







εσύ μπορείς να μην τα τρως για πρωινό?!?







άααααααατιμε Πάγκαλε... με χεις γονατίσει! πως θα συνηθίσω τώρα χώρις όλα αυτά τα αγαθά που με καλόμαθες τόσο καιρό?! άσε με... είμαι να σκάσω...



                                                  

           Ουισκάκι να..... κεράσω???.. Γαϊδούρια!








Μια ψηλά αμοιβόμενη (όπως όλοι μας άλλωστε) Ελληνίδα!

..το νου σου... εγώ θα είμαι πάντα εδώ... εσύ?!?!?

ΥΓ. δεν μου ανήκουν οι εν λόγω φωτό..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να δω τι θα πεις... :Ρ